Eterna şi fascinanta Românie


          Din categoria "România - ţara tuturor posibilităţilor", vă prezint în imaginea de mai jos o cetăţeancă gata oricând să le sară în ajutor celor care au nevoie (îmi spuneţi voi de ce anume?):

- Bună ziua. Pot să vă ajut?

          Care-i treaba cu tanti? Păi... poza este de acum 3 ani, de când au avut loc alegerile lui nea Băselu'. Ieşind din secţia de votare, m-a bufnit un râs cronic atunci când am văzut-o pe biata femeie. De asta îmi cer scuze dacă poza nu este destul de clară - eu, când râd, râd de mă prăpădesc! Menţionez că respectiva este renumită în zonă pentru cantităţile de alcool pe care le poate ingera. Aşa că...


Ce părere ai de cetăţeanca?

Băutura e de vină... 


E din staff-ul Auchan, secţia "Promovarea brandului" 


Parcă îmi aminteşte de baba semi-violată... 


Făcea autostopul! 


WTF?!? 


  


3 comentarii:

Cristina spunea...

Ai zice ca o ajuta pe Udrea cu brandul ei,dar cum poza e din perioada alegerilor cred ca femeii nu i-a pasat ce scrie pe haina,doar toate tampeniile sunt gratis atunci,trebuia sa profite de oportunitate ^^

Ștefan Rusu spunea...

Of of măi măi

Masaj erotic Braila spunea...

Betivii se ajuta intre ei , nu?